Så var man hemma igen..

publicerad den 2012-12-14 kl 12:29:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej hej hemskt mycket hej. Jag är tillbaka från Dublin! Vi landade igår vid fyra och kom hem till dörren närmare halv sju. Allt gick smidigt förutom att flyget blev lite försenat. Tydligen skulle vi ha flygit över ett farligt område (jag antar att det var typ oväder eller något) så de var tvungna att ändra flygvägen, och det tog lite tid. Dessutom tog det ju lite längre tid att flyga också i och med att vi fick flyga upp över Skottland. Men allt gick bra så vi var glada. Mer om resan kommer när Doddo har skickat över alla bilder!

Idag tar jag det lugnt hemma, packar upp och sånt, innan jag ska gå och hämta Anton. Jag har saknat min lilla apa! Jag fick världens kram när jag kom hem igår. Och hör och häpna, jag fick t o m en kram av Simon! Kanske ska tillägga att det var när han fick veta att jag hade köpte whiskey till honom, hehe. Men ändå! 

Snart kommer det en bokrecension! 

Kram och puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback