We say goodbye, we hold on tight to these memories that never die

publicerad den 2012-01-06 kl 11:28:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Jag hade en mysig kväll igår. Vi tittade på The Voice, färgade mitt hår och sedan några avsnitt Vampire Diaries. Dodds gick hem vid ett och jag hoppas verkligen att hon inte blev jagad av vildsvin, hehe.. 

Idag ska jag på Disney on Ice på Globen! Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, för jag vet inte alls vad det är. Temat är prinsessor och hjältar. Sist jag var på Disney on Ice var det Aladdin, och då vet man ju vad man ska förvänta sig. Men nu är det typ blandade sagor. Fast det blir säkert roligt ändå! Efteråt ska jag hem till Dodds. Det blir då sista gången jag träffar henne innan hon åker till Tyskland. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det. Jag har ingen aning om när vi kommer ses igen. Och det jobbiga är att jag inte kommer kunna prata med henne i telefonen. Under hösten har jag pratat med henne minst några gånger i veckan. Men jag måste ju träffa henne något under våren, om jag så ska behöva åka till Tyskland själv. Hur jag nu ska få pengar till det vet jag inte. 

Nu måste jag börja packa. Jag åker ju tillbaka till Ljungskile imorgon kl 10. Det känns väldigt skumt. Men det blir säkert bra. Ha en superbra fredag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback