Om du bara kunde se mig - Cecelia Ahern

publicerad den 2012-07-03 kl 12:48:57 i kategorin Boktips l Kommentera (0)

Titel (Originaltitel): Om du bara kunde se mig (If you could see me now)
Författare: Cecelia Ahern
Språk (Originalspråk): Svenska (Engelska)
Om boken: 
I Elizabeth Egans värld har allting sin bestämda plats. Samtidigt som hon har fullt upp med att driva sin egen inredningsarkitektbyrå är hon mot sin vilja adoptivförälder åt systersonen Luke, som hennes oansvariga syster överlåtit åt henne att ta hand om. Ordning och punktlighet hjälper henne kontrollera sin vardag - och skyddar henne från smärtsamma minnen från det förflutna. Men så plötsligt en dag dyker Ivan upp. Han är sorglös, spontan och äventyrslysten - allt det som Elizabeth inte är. Snart tar livet en vändning hon aldrig kunnat drömma om. Men Elizabeth vet nästan ingenting om Ivan. Vem är han? Är han den han utger sig för att vara? Och har deras spirande förhållande någon framtid? I Om du bara kunde se mig, som är Cecelia Aherns fjärde bok på svenska, lockar hon både till skratt och tårar. Det är en värmande berättelse om att skenet kan bedra och om hur en gnutta magi kan göra livet lite lättare - och mycket färgrikare.
Åsikter om boken: "Cecelia Ahern har skrivit en romantisk och vacker roman... Om du bara kunde se mig visar vad som händer när vi ser bortom det våra ögon kan se." -Book Page 

PUSS! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback