I'll never be the same

publicerad den 2012-05-16 kl 13:56:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Idag är jag fruktansvärt trött. De två klassdagarna som har varit tog på krafterna. Speciellt psykiskt. Igår rann det över för min del och jag fick värsta utbrottet. Sedan jag kom hit har jag medvetet aldrig gått in i en konflikt, för det har känts så onödigt i och med att man ändå bor tillsammans och träffas hela tiden. Men igår gick det inte att hålla tillbaka, och det slutade såklart i tårar för min del. Jag var dock inte den enda som betedde mig illa, men det löste sig till slut när vi båda hade lugnat ner oss. 

Nu är jag ledig ända tills söndag. Fem dagars ledighet känns ganska skumt. Fast jag har ju att göra. Jag måste skriva arbetet som jag tror ska vara färdigt nästa vecka. Men jag har planer på att skriva färdigt det så fort som möjligt. 

Nu blir det upp med datorn till Sandie!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback