Ni som tog mitt hjärta

publicerad den 2012-05-22 kl 17:40:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Folket här har tagit mitt hjärta. Jag fick ett sånt otroligt lyckorus när vi låg ute och solade idag. Jag har haft sådan tur som har fått spendera ett år med dessa underbara människor. Även fast det har varit lite jobbigt i slutet, och vissa människor kommer jag helt enkelt inte sakna när jag flyttar härifrån, så finns det några människor här som jag värderar otroligt högt. Jag är så glad över att jag har fått lära känna alla!

Idag har varit en extremt bra dag! Vi var bara fem stycken på lektionen imorse vilket var väldigt mysigt! Vi spelade ett spel som hette Spelet om Valköping. Vi har ju haft samhällstema de senaste veckorna, och det här spelet handlade om hur man styr en kommun. Det var faktiskt jäkligt roligt! Första spelomgången kom jag & Victor på delad första plats, och andra omgången vann Victor över mig med en poäng. Vi slutade en timme tidigare och spenderade tiden innan lunch ute på terassen. Efter lunch gick ut och lade oss på gräsmattan och sedan låg vi där till klockan fyra. Nu ska jag snart laga mat, och sedan har Umus konsert! Det kommer bli awesome!

Hoppas att ni har det lika bra som jag har det!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback