Är det en vanlig dag?

publicerad den 2012-11-18 kl 21:30:00 i kategorin Dagens låt l Kommentera (1)

Nej för det är dagen då man får börja lyssna på julmusik! Enligt mig alltså. Därför tänkte jag komma med en liten lista på mina favoritjulsånger just nu! Det är en blandning mellan klassiska julsånger och mer moderna popjulsånger. Enjoy! För att lyssna på hela min julspellista på Spotify, klicka HÄR.

Nummer 1 är egentligen Viskar en bön - Peter Jöback, men den har av någon konstig anledning tagits bort från Spotify och på Youtube går det inte att lägga in den i ett inlägg. Men ni kan lyssna på låten HÄR.


1. Decembernatt (Halleluja) - Peter Jöback


2. This is Christmas - Luther Vandross


3. Adeste Fideles (O Come All Ye Faithful) - Céline Dion


4. Believe - Josh Groban


5. Christmas You And Me - Brian McKnight feat. Vince Gill


6. Home for Christmas - Maria Mena


7. Gläns över sjö och strand - Carola


8. Hark! The Herald Angels Sing/Gloria (In Excelsis Deo) - Mariah Carey


9. Julen är här - Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebo


10. My Grown Up Christmas List - Kelly Clarkson

Kommentarer
Postat av: BiLLiNNEA
wah va e de jag ser :o inte lyssna på julsånger innan jag fyllt år vah!!!!! ;D <33
Svar: hahah jag kan inte hjälpa att du fyller år så sent! två veckor innan första advent får man lyssna på julsånger, så det så! :p <3
Carro
2012-11-19 @ 01:23:58
URL: http://www.billinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback