Det löser sig

publicerad den 2012-11-27 kl 17:39:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hello! Sooo, mitt hår är numera brunt! Eller brunare än vad det var förut i alla fall. Det går ju inte att färga bort rött bara sådär, men det är inte oranget i hårbotten längre i alla fall. And that is what counts! Jag rockade liksom inte det röda håret. Det känns inte som jag fullt ut. Till skillnad från på Sandie! Hon äger det röda håret!

För att ta upp ännu en grej jag skrev om igår så löste det sig med tidningen. De hittade fortfarande inte min betalning men de trodde på mig så de la in i systemet att jag hade betalat. Så det var ju bra! Då borde min prenumerationsgåva komma snart också, ett makeupkit om jag inte minns fel. Super! :) Och numret som var ute i butik fick jag hem i brevlådan idag! Så jag tycker att de löste det bra i alla fall! Det är ju inte deras fel att de inte kan se min betalning liksom. 

Annars då? Jag längtar ihjäl mig till Dublinresan! Det ska bli så jäkla skönt att komma ifrån allt i några dagar och bara ha det mysigt. Och när jag ser fram emot något så tar jag tag i praktiska saker. Det får det att kännas som att det inte är så läng tid kvar, när jag har börjat fixa med det praktiska, t ex packningslistor, pengar, resdetaljer. På tal om det måste jag prata med Doddo om det! Aaaahhh, det kommer bli awesome!

Kram och puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Haha söt du är!! ja jag tror inte att jag kan ha något som inte har lite rött i sig, de känns som jag på nå vis :P

Tycker du passar i båda.. men du är säkert superfin nu :) mer bilder hörrö!!

<3
Svar: haha ja det är verkligen du!
jag blev faktiskt väldigt nöjd med färgen nu :) förutom att det är lite mörkt.. men nu är jag så trött på att färga håret så att jag spyr. jag önskar att jag hade en fin naturlig färg så att jag slapp färga och hålla på!

haha jag kanske kan slänga in en bild eller två ;p med betoning på kanske!

puss! <3
Carro
2012-11-28 @ 15:21:37
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback