Hair hair hair

publicerad den 2012-11-22 kl 11:26:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Tänk att hår kan framkalla så mycket känslor. Igårkväll kände jag mig besegrad av mitt eget hår. Jag försöker ljusa upp det för att sen kunna färga det i en lite ljusar brun nyans, istället för det väldigt röda som jag har haft nu. Men för att inte slita så mycket på håret så testade jag igår att färga håret i en blond färg, alltså inte bleka utan färga. Det sliter inte alls lika mycket på håret. Det blev dock knappt någon skillnad alls, förutom att det som var väldigt rött blev nu ljusrött. Suck. Jag ska dock köra på samma igen och förhoppningsvis ljusas det upp någon nyans till så att jag sen kan färga det brunt. Det värsta just nu är utväxten. Jag blir deprimerad när jag ser den, varje gång. Usch! To be continued..

Jag vill också uttrycka min extrema lättnad över att SAS inte kommer gå i konkurs, just nu i alla fall! För tillfället ser det ut som att vi faktiskt kommer iväg till Dublin ändå. Sen kan de få gå i konkurs hur mycket de vill, haha. Eller vi kanske behöver komma hem också. Så den 14 december är det fritt fram för SAS att gå i konkurs! Men inte en dag tidigare!

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback