I say it's okay

publicerad den 2012-11-09 kl 00:21:44 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll kära söta! Hur är det med er? Det är mycket som snurrar i min skalle, som vanligt i och för sig. Men mer än vanligt om man säger så! Det är många familjer som hör av sig så det är många beslut som måste tas hela tiden. Men jag kan inte direkt säga att jag är närmare att hitta rätt familj än vad jag var igår. Det är svårt!

Idag har jag tagit det lugnt ena halvan av dagen. Mamma är fortfarande hemma och är sjuk så vi satt och pratade om au pair-grejen, jag kommer på nya frågor hela tiden. Hon var au pair i London när hon var 23 eller 24, jag kommer inte riktigt ihåg. Sen mötte jag upp Doddo och så åkte vi in till stan och köpte presenter till våra fäder och sen vidare till kören. Vi hann äta lite middag också på ett café precis utanför Filadelfiakyrkan. Och till min stora glädje så började vi sjunga julsånger idag! Vi ska ha julkonsert den 1a december kl 19 tillsammans med Laudes och Dynamic Vocal, och det kommer bli episkt! Dynamic Vocal är en a capellagrupp som även en av våra körledare är med i, Carina! Det kommer alltså bli julmusik både på "the gospel way" och stämsång. Sjukt bra! Hör av er om ni vill komma så kan jag köpa billigare biljetter, hihi. Om jag köper kostar en biljett 100 kr, annars 150. 

Nu ska jag gå och lägga mig! Lång dag imorgon med Halloweenfest för Anton och hans klasskompisar!

Kram & puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback