Jobb

publicerad den 2012-11-13 kl 17:30:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (3)

Hej hej. Gissa om jag blev förvånad när de ringde från förskolan jag jobbade på förut imorse och frågade om jag kunde jobba idag? Det blev jag. Jag var helt övertygad om att de inte gillade mig i och med att de sökte nya vikarier utan att ens ha ringt mig. Men idag fick jag jobba i alla fall! Med ettåringarna, som var extremt gulliga. Det var dock liiiite jobbigare att vara med dem än med fyraåringarna som jag var sist. Det var väldigt mycket knuffande, bitande och dylikt. Men dagen gick fort, och jag ska jobba på samma avdelning imorgon igen. Pengar ♥

Fortfarande inget nytt om aupairgrejen. Jag har kontakt med en familj som bor i Windsor utanför London som känns bra än så länge. Vi ska förmodligen snacka någon dag framöver, i telefon eller skype. Men jag fortsätter att leta!

Imorgon blir det alltså jobb, till kl 15 och sen är det träning som står på schemat. Good times!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: BiLLiNNEA
naaajs gmn :D <33
Svar: yääh! :D<3
Carro
2012-11-13 @ 18:34:05
URL: http://www.billinnea.blogg.se
Postat av: Heléne
Finns ingen som inte gillar dig!!!! <3

Perfekt med jobbar dagar det är ju = mer shopping när du kommer till Irland :)
Svar: haha jo dom jag jobbade med förut gör garanterat inte det :p
jamen visst! :)
Carro
2012-11-14 @ 10:37:39
Postat av: Heléne
Konstiga människor det finns :)!!!
2012-11-15 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback