Opepp

publicerad den 2012-11-10 kl 21:32:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej. Jag är i stort behov av pepp just nu. Kommer jag klara att åka iväg i x antal månader, bo hos en familj som jag inte känner, ta hand om deras barn och städa deras hus? Helt plötsligt känns allt övermäktigt. Och ingen familj svarar. Varken de jag hade kontakt med förut eller nya som jag ansöker till. Ingen. Och jag ser att de har varit inloggade på sajten, fast de har inte svarat. Mitt självförtroende försvann lika fort som det kom. 

Jag har inte gjort så mycket mer än att sitta och kolla mina meddelanden en gång var femte minut idag. Jag var ute och gick en promenad med mamma, högst motvilligt. Jag har tvättat två maskiner också, mest för att mina träningskläder behövdes tvättas. Annars absolut ingenting. Och det ska jag fortsätta med nu.


Kommentarer
Postat av: Sandie
Du kommer klara de! Och jag tror att de här är vad du behöver du får inte ge upp bara!! <3
Svar: jag vet inte jag.. det känns så svårt bara.. <3
Carro
2012-11-11 @ 23:16:29
URL: http://swedhik.blogg.se
Postat av: Sandie
Jo men det är aldrig något som är lätt när man vill något har jag märkt men så länge man inte ger upp så <3
Svar: du har säkert rätt <3 jag har så lätt för att ge upp bara. men anledningen till det är förmodligen för att jag inte direkt har tänkt igenom det här och då blir första tecknet på motstånd som en knuff som knuffar ner mig på marken igen. men jag ska såklart fortsätta att leta familjer! jag fattar inte varför jag känner mig stressad över det, men det gör jag :S
Carro
2012-11-12 @ 17:39:20
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback