Happy happy

publicerad den 2013-01-24 kl 20:28:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll sötisar! Jag har haft en finfin dag på förskolan, fått mitt hår flätat x antal gånger, kramats, läst böcker, byggt torn, ritat och lekt med bilar. Finare barn får man leta efter. Jag måste säga att jag trivs bäst i den här gruppen som jag är i nu! Både personal och barn är supergoa. Och jag får ta ansvar över saker, till skillnad från vissa andra avdelningar som jag har varit på. Jag fick beröm av en av pedagogerna idag för att jag var så bra med barnen till skillnad från vissa andra vikarier, tog tag i saker osv. Så det kändes ju väldigt bra! Jag blev tillfrågad om att jobba imorgon också :) Om de är glada så är jag glad!

Jag ska alltså jobba imorgon också. Det är verkligen extremt bra, för jag är rädd för att om jag inte hade jobbat så skulle jag förmodligen bara ha suttit och tänkt på Ljungskile och människorna där.. Nu får jag annat att tänka på! Imorgon ska jag dessutom träffa Doddo efter jobbet! 

Nu blir det film i sängen för min del. Vi hörs imorgon!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback