Ljungskile 10-14 januari

publicerad den 2013-01-09 kl 20:59:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll! Jag har inte varit på topp idag.. Gårdagen var awesome, jag träffade ju tjejerna och det var så mysigt. Jag var på extremt bra humör! Idag vet jag inte vad som hände. Jag har mått illa till och från och småfryst hela tiden. Inte kul alls! Jag som skulle träffa Pillan och handla. Det blev inget av det. Men det är okej ändå. Jag har fixat fotbad och filat fötterna, och packat min lilla väska till imorgon. 

Jag undrar hur det kommer kännas imorgon? Bara att åka tåget till Göteborg kommer kännas skumt. Tåget därifrån till Ljungskile ska vi inte ens tala om. Av någon konstig anledning får jag ångest när jag tänker på det :S Förmodligen för att jag har tänkt så mycket på förra året, tänkt och saknat. Saknat så otroligt mycket. Saknat relationerna med fina människor som aldrig kommer bli detsamma igen. Så det är med blandade känslor jag åker ner till Ljungskile imorgon!

Vi hörs när vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback