Mina hjärtan

publicerad den 2013-01-08 kl 11:15:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Good morning sunshines! Jag vaknade till ett ganska så kraftigt snöfall, vilket inte kändes jättekul. Som vanligt så vill jag helst ha vår direkt efter nyår. Men eftersom att vi bor i Sverige så händer ju inte det.. Jag vaknade också med seriös träningsvärk! Jag fick ett ryck igår och körde ett träningspass hemma. Om man tänker efter så har man ju egentligen allt man behöver hemma. Först använde jag mig av Antons wii och boxades ett tag, och sen körde jag även andra sporter. Efter det sprang jag runt i huset typ 15 varv och avslutade sen med diverse situps, benböj och upphopp. När jag var färdig trodde jag att jag skulle spy. Haha! Så jävla otränad. Men jag tänker att jag ska köra varannan dag såna här små pass och varannan dag promenader. Jag måste komma igång. 

Idag väntar lite kvalitetstid med tjejerna! Det var länge sen vi sågs allihopa (mitt fel..) så det ska bli roligt. Imorgon har jag en fikadejt med Pillan, och så måste jag dra till Systemet så att jag har till Ljungskile! För dit åker jag i övermorgon!!! Jag fattar det knappt. I'm going back to where it all happened. Det kommer nog kännas helt stört. Men det ska bli fördjävulskt roligt!

Nu ska jag duscha och fixa och dona här hemma. Vi hörs!

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback