Mysfredag

publicerad den 2013-01-19 kl 18:09:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej finisar. Gud vad jag behövde gårdagen. Bara umgås med fina vänner och mysa till film efter film. Det blev bara Mirre, Nea, Doddo, Adam och jag för Jimmy blev tråkigt nog sjuk. Adam kände sig nog lite ensam ibland, hehe. Filmerna är dock rätt långa så vi kom inte i säng förrän vid fyra imorse. Jag vaknade av att mamma smsade och skrev att mina små smötungar Erik & Albin med familj skulle anlända hem till oss så jag begav mig hemåt innan någon annan ens hade hunnit gå upp, hehe. The typical Carro. 

Jag har inte mått vidare bra idag dock. Jag har med all säkerhet fått i mig för mycket mjölkprodukter och fått alldeles för lite sömn den senaste veckan. På eftermiddagen idag kände jag mig nästan svimfärdig och var tvungen att gå och lägga mig ett tag. No fun. Men det känns lite bättre nu. Jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll så att jag får många timmars sömn, även fast jag vaknar varje timme.

Ha en fin lördag mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback