Museum

publicerad den 2013-06-15 kl 22:02:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Seeee, jag försöker uppdatera nu i alla fall! Inte för att det är mycket att uppdatera om. Jag har sökt lite fler jobb, men annars är det inget nytt på den fronten. Vi var på Konstmuséet igår, vilket var väldigt roligt! Det var gratis för mig dessutom, Martin behövde betala 40 kr för en årsbiljett som även gällde på andra museum så det var inte alls dyrt. Idag passade vi då på att åka till Sjöfartsmuséet där de även hade ett akvarie. Det var inte särskilt stort men det var roligt det med! Vi måste göra saker, jag blir så deprimerad annars. No fun. Så saker som är i stort sett gratis är väldigt välkomna!

Annars då? Ja, vi flyttar in i lägenheten sista juni, vilket är ganska snart. Helgen efter det kommer min familj och hälsar på! Det ska bli väldigt mysigt, jag längtar väldigt, väldigt mycket. Jag har snart varit här i en månad och längre än så har jag inte varit ifrån min familj tidigare. Men men, det kommer funka. 

Nu ska vi titta på film och myyyysa. 

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback