Ledsen

publicerad den 2013-08-14 kl 16:06:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej hej. Jag har haft en dålig dag. En vän hemifrån hade lagt upp en bild på instagram och skrivit om sina två bästa vänner som om jag aldrig har varit en del av gänget. Jag blev sjukt ledsen och skrev det, men då låtsas hon som att hon inte har sett min kommentar och svarar bara alla andra. Då blev jag ännu ledsnare. Så jag har typ deppat hela dagen, grinat och haft mig. Men jag kände mig bara så bortglömd och värdelös. Som att jag har blivit raderad från hennes liv. Inte kul..

Jag är sjukt trött på att bo här nu. På att inte kunna bestämma när man vill ha folk över och inte. Idag t ex. Jag är inte på humör för en full lägenhet med människor som inte är mina vänner. Men jag får liksom finna mig i det och hålla mig på rummet. Min stekpanna har också ännu en gång stått med rester i över natten, trots att jag har sagt till förut. Jag blir så trööööött. 

Så, nu har jag gnällt färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback