Da da da

publicerad den 2013-07-01 kl 10:32:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Hur är det? Med mig är det helt okej. Vi var och tittade på lägenheten igår, och jag blev väl lite besviken. Vårat rum är mörkt och förra hyresgästen har lämnat massa skit i hela lägenheten. Vi har en extra byrå som är asful, en ful matta, massa skit i garderoberna och persienngardiner som är det fulaste jag har sett. Men vi kan inte bara slänga ut det vi inte vill ha, för hyresvärden (som är Simons mamma) vill inte det. Men på något sätt måste vi lösa det. De fula sakerna måste bort!

Idag ska vi flytta över de mesta av våra grejer till lägenheten. Inte allt dock för vi bor kvar här tills mamma och pappa kommer. Jag vill inte flytta in innan vi kan fixa grejerna som måste fixas, och det kan vi göra när de är här. Sen åker vi ju med dem till Sthlm, så vi flyttar väl inte in på riktigt förrän vi kommer tillbaka från Sthlm. Men det gör inte mig någonting. 

Nu ska jag duscha och packa. 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback