Dötrist dag

publicerad den 2007-07-05 kl 19:30:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Idag har det varit riktigt trist. Jag & Simon skulle vara barnvakter åt Anton medans mamma & mormor var på något möte. Alltsammans var inne i stan. Vid Stureplan. Allt var superdyrt men det var liiiiite kul att gå runt och spana efter kändisar. Tråkigt nog såg jag ingen. Ingen som jag kände igen i alla fall. Så det var en trist dag. Dessutom skulle inte jag ha varit i solen pga det medlet mot finnar som jag använder. Nu kommer jag väl få vita prickar i hela fejset. Nice.. Imorgon ska jag vara med Alex ! :) Det ska bli superkul, det var så länge sen ! Förresten så läste jag ut Svinalängorna igår. Ganska bra slut faktiskt. Sista halvan av boken var helt klart bättre än första. Nu har jag börjat läsa Övergiven av Josephine Cox. Ska nog läsa lite sen. 

Bästa låten för tillfället: Vem kan älska mig - Carola

//Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback