Fy fan

publicerad den 2007-07-02 kl 23:15:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Jag kollade precis på ett program på tv3 som hette Sista chansen: 500-kiloskliniken. Fy fan vad hemskt. Människorna som var med i programmet var så tjocka att dom knappt kunde gå. Flera dog på kliniken för att dom åt ihjäl sig ! Usch.. När man ser sånt där tänker man bara på att man inte vill bli så själv. Man vill inte tappa kontrollen över sig själv. Nej usch. Jag måste börja träna.
När jag hade käkat idag följde jag med mamma & Anton till ICA och handlade. Jag letade efter kamomillspray till håret, men det fanns inget. Otroligt dåligt. Jag får leta på Kicks istället. Men jag köpte i alla fall VeckoRevyn, och det var ju det jag åkte med för, hehe..
Idag snackade jag med en av mina bästa polare Mirre. Jag saknar alla så mycket ! Även om jag snackar med dom i telen och på msn blir det inte samma sak som att träffas varje vardag.
På torsdag ska jag in till stan. Men det blir inte kul. Jag ska fördriva tiden i ca en timme med mina två underbara (noot) brorsor. Mamma och mormor ska på något möte som jag inte ens orkar förklara. Det handlar i alla fall om min gammelmormors död, och arvet som kom därefter. Skittrist, men min mormors systrar är riktigt elaka ! Okeeej, nog snackat om det. Nu ska jag nog dra mig bort till badrummet, tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan lite zombie-aktigt släpa mig till sängen. Ska fortsätta läsa Svinalängorna. Ni vet, boken om finnarna som flyttade till Sverige.

Bästa låten för tillfället: Some kind of peace - Sarah Dawn Finer

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback