Tröööött

publicerad den 2007-07-04 kl 12:50:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Idag är jag trött.. Jag har precis vaknat och ätit frukost. Jag kom hem vid elva igårkväll från Mirre, men jag satt uppe och kollade på The Phantom of the Opera tills kvart i ett. Men i alla fall. Nu ska jag berätta om kvällen. Jag kom hem till Mirre fem i åtta och hon satt ute och väntade på mig, eller rättare sagt oss. Men det var bara jag som kom då. Sen började vi gå. Ingen av oss sa något om att vi skulle gå och möta Dodds och Nea, det bara blev så. När vi hade gått halva vägen så stannade vi och åt hur mycket blåbär som helst. Medans vi snackade om våra live-upplevelser med Ola Salo och Markus Fagervall. Hon är helt tokig i The Ark, bara så ni vet. När vi hade ätit blåbär i tjugo minuter gick vi över till andra sidan vägen och gick upp i den skogen istället. Då var klockan alltså 20:30. Dom skulle kommit för en halvtimme sen. Vi letade blåbär på andra sidan vägen och sjöng lite smått. Sen ringde jag hem till Nea och frågade vart dom var någonstans. Då had hon fortfarande inte kommit hem från sin ridning ! Det blev typ försenat eller nåt. Men i alla fall. Sen ringde Nea mig när hon kom hem och då skulle hon bara byta om, ringa Dodds och komma. Då gick Mirre och jag ner till vägen igen och satte oss på gångvägen. Där satt vi och lyssnade på Mmmbop och tittade upp på himlen. Vi såg ut som värsta psykfallen. Sen åkte pappa förbi i bilen. Han stannade och frågade vad vi höll på med, haha.. Vi sa att vi bara väntade på Nea & Dodds. Då var klockan 21:10. Sen kom dom. När vi hade väntat i över en timme. Haha.. God bless the blueberries.
När vi väl var hemma hos Mirre alla fyra så bakade vi wannabe budgetbollar. Okeej, man fattar inte vad jag menar om man inte vet vissa saker innan. Mirre och jag har bakat budgetbollar innan, det är som chokladbollar fast en budgetvariant när man inte har allt hemma. Dom här blev wannabe budgetbollar för dom var inte riktigt lika. Men goda blev dom. Sen gick vi upp till datan och kollade på lite filmer som Mirre hade gjort. Och en som Mirre, Nea, Dodds och jag har gjort. Haha, den äger. Sen var klockan helt plötsligt 23:00 och jag gick hem. Men det var en otroligt rolig kväll !
Idag ska jag läsa. Och duscha. Vi ska iväg ikväll, min gudmors man fyller år idag. Ännu en anledning till att sminka sig :) Hihi..

Bästa låten för tillfället: That's what friends are for - Dionne Warwick, Stevie Wonder, Elton John & Gladys Knight

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback