Skolan igen

publicerad den 2008-04-01 kl 16:53:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Idag började skolan igen efter det 11 dagar långa påsklovet. Varför är jag inte uppspelt? Hmm, den stora frågan. Jag är så himla trött på skolan nu så jag kan dö. Det känns som att jag har kommit in i något som liknar en kris. Jag är osäker på allt jag gör. Jag vet inte ens om jag har gjort rätt gymnasieval, därför kommer jag förmodligen ändra massa på min ansökan när man nu får göra det i slutet av april. Men om jag söker till några fler skolor måste jag hinna åka dit och titta först innan jag söker. Jag vill inte komma in på en skolan som jag aldrig har varit på. Men alltså hjälp mig! När jag var liten ville jag alltid bli frisör eller kock, jag har alltid varit intresserad av smink och hudvård. Ska jag kanske satsa på något av det om det inte går bra för mig inom musiken? Jag vet ärligt inte. Dessutom tror jag att mina föräldrar skulle tycka att det var ett förhastat beslut, men det är trots allt mitt beslut. Jag måste helt klart ha hjälp med det här. Please help me?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback