15 augusti

publicerad den 2008-08-15 kl 11:56:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Det här är andra gången jag skriver det här blogginlägget. Första gången så hade jag precis skrivit färdigt när datan kraschade. Jippi hurra så glad man kan va'. Men i alla fall. Jag har precis varit inne på sl.se och jag är chockerad över priserna. Det är ju hur dyrt som helst! Ett månadskort kostar nu 420 kr! Och ett terminskort, som jag ska ha, kostar 1220 kr! Det är ju helt sjukt! Nea kan skatta sig lycklig för hennes skola betalar hennes busskort. Hon börjar förresten idag! Hon skulle ringa mig när hon hade slutat och jag hoppas att hon inte har glömt det. By the way så är David Cooks version av Mariah Careys Always Be My Baby helt underbart bäst. Det är det bästa jag hört på länge. Alla mina tre älsklingar kommer faktiskt från American Idol fast från olika säsonger; Elliot Yamin, Chris Daughtry och David Cook. Eller Elliot och Chris kanske var med i samma säsong? Jag kommer inte ihåg, men David är den enda som har vunnit AI. Checka studioversionen av Always Be My Baby med David Cook på youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=mXwvQJhfSYo

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback