2 augusti

publicerad den 2008-08-02 kl 22:35:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu är det augusti och det är 2 veckor kvar av mitt sommarlov. Jag avundas Doddo och Mirre som har 3 veckor kvar för att deras nya skolor börjar senare än min. Igår monterade jag ner min sängram. Alla sa att den var så fin men jag tyckte att den började bli lite larvig nu. Vi får se om jag ångrar mig. Men som det är nu är jag faktiskt nöjd med mitt rum. Jag skrev i min dagbok igår att jag ville måla om garderoben och skrivbordet men jag har ändrat mig. Jag är nöjd med hur det ser ut nu. Nu är det ju dessutom städat och jag ska verkligen försöka hålla det så men jag är så otroligt dålig på att plocka undan efter mig.

Just nu är min moster och kusin här och äter kräftor med oss, men kusinen min gick in till min lillebrorsas rum så jag tar det lugnt framför datan ett tag. Kusinen min är faktiskt allmänt känd bland mina kompisar, Gabbe. Om det var någon som undrade så har han kommit in på Mediagymnasiet i Nacka om jag inte minns fel.

Okej, nu har jag bestämt mig. Jag ska börja skriva ner allt jag shoppar. Jag shoppar så mycket onödiga grejer så det finns inte! Jag undrar hur mycket pengar jag egentligen lägger ner på små onödiga saker som typ tidningar och godis. Säkert jättemycket. Jag ska börja idag! Men dessvärre kommer jag inte skriva den här listan i min blogg, det skulle bli alldeles för pinsamt. De som vill veta får fråga mig, haha. Nu ska jag läsa min nya tidning och äta ur min godispåse som jag köpte idag. Okej, det där är ju bara komiskt.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback