24 augusti

publicerad den 2008-08-24 kl 20:27:35 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Hej,
Fan vad jag saknar Strandskolan. Om jag fick välja på att gå tre år på Sthlms Estetiska eller Strand skulle jag välja Strand, lätt. Jag saknar mina kompisar, även om jag träffar vissa av dem på helgerna och eftermiddagarna. Fan. Imorgon är det skolan igen, och fadderpicknick. Jag måste alltså ta med mig pengar för att kunna köpa något att äta. Men jag vill liksom inte äta middag där, det får jag väl göra när jag kommer hem antar jag. Men jävla skit, jag vill inte sitta där och prata med mina faddrar och den andra 1:an som också är med i våran faddergrupp. Det var inte det att de var otrevliga, för det var de inte. Jag passade bara inte in. Det gör inte jag någonstans. Bara bland mina nuvarande kompisar utanför skolan. Vi hade förresten tjejkväll hemma hos mig igår. Jag, Mirre, Nea och Dodds, vi hade hur kul som helst. Idag skulle jag ha träffat Sara men det blev inte av. Jag åkte till Farsta Centrum med mamma och Simon för jag behövde skolgrejer och sen när vi kom hem var jag jättetrött men gick en promenad med mamma. När vi kom hem var det dags för middag och helt plötsligt var klockan halv åtta och Sara ringde och frågade varför jag inte hade ringt. Jag fick lite dåligt samvete då. Direkt efter ringde Pillan och då pratade jag med henne i typ en halvtimme och vips, nu är klockan halv nio. Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska gå och lägga mig.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback