25 augusti

publicerad den 2008-08-25 kl 21:38:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Fadderpicknicken blev ingen fadderpicknick. Det blev bara en picknick. Man satt bara och pratade med sina kompisar, inte med sina faddrar. Det var faktiskt ganska avslappnat och roligt. Det blev gräskrig mellan Monaya, Santi, Felicia och någon dansetta som jag inte vet namnet på. Sen kom jag in på något konstigt sätt, Monaya stoppade in gräs innanför min tröja, haha. Jag var hemma vid typ kvart i sju och åt då middag medans jag pratade med Mirre i telen och sedan Doddo. När jag hade pratat färdigt i telen var klcokan 21:00! Jag satt i telen i 2 timmar! Jag som skulle ha gått till Pillan, det hann jag inte. Nu ska jag gå och lägga mig, jag är supertrött.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback