JAAA! Mamma Mia!

publicerad den 2008-08-14 kl 21:39:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag fick precis ett samtal från Anna, en nära vän till familjen, och hon sa att hon och hennes man Patrick vill ge mig en tidig födelsedags present. JAG SKA SE MAMMA MIA PÅ GLOBEN DEN 27 AUGUSTI!! Jag är så himla glad! Jag såg nämligen filmen Mamma Mia med just Anna, hennes mamma och min mamma och när vi satt i bilen på väg hem från bion pratade vi om musikalen Mamma Mia och att båda var så avundsjuka på min mamma och pappa som ska se den på Globen på lördag. Och nu kommer hon och säger att jag också ska få se den med henne och hennes man! Jag skrek högt i telefonen, hahah. Förresten så glömde jag att skriva att när jag googlade på David Cook och han vann tydligen American Idol! I love him!
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback