19 december

publicerad den 2008-12-19 kl 17:49:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Tjoflöjt,
Jag har fått önskemål om att jag ska börja blogga igen, so here I am! Jag har tagit en paus från allt som har med datorer att göra, mest för att familjen bara har en dator att dela på för tillfället så jag har inte direkt kunnat blogga heller. Det har varit skönt att inte känna att jag behöver sitta vid datan i två timmar om dagen eller liknande.
Idag var det julavslutning i skolan så man skulle kunna säga att jag har jullov nu. Vi hade en diskussion om det igår, huruvida jullovet börjar nu eller på måndag. Det var ganska jämnt faktiskt, men jag tror att vi tillslut kom fram till att det är jullov nu. När jag ändå är inne på julen kan jag meddela att jag är pank. Jag hann köpa julklappar till mamma, pappa, Anton, Jim & Elin innan pengarna plötsligt var slut. Jag vet inte riktigt vart mina pengar tar vägen. Den här månaden köpte jag i och för sig böcker för ganska mycket pengar. Jag blev helt kär i Twilight-serien. Om du inte har sett Twilight på bio så ska du göra det. Om du inte har läst alla böckerna så gör det också. Fasen också, jag blir helt knäsvag.
Nu ska jag ta och hjälpa pappa med middagen, jag är redan hungrig. Kan vara för att jag inte åt någon lunch idag. Det var inte så intelligent gjort av mig. Sen ska jag bara ta det lugnt! Fasen vad skönt!

Bästa låten för tillfället: Wild horses - Natasha Bedingfield

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback