23 december

publicerad den 2008-12-23 kl 19:21:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Det är dagen före julafton och jag har stökat runt i huset hela dagen; städat, bakat, klätt julgranen och lyssnat på julmusik. Finns det något bättre än kvällen innan julafton? Tveksamt. Jag har köpt födelsedagspresent till pappa, (han fyller 40 år imorgon), och julklappar till mamma, Anton, Jim & Elin. Simon får ingen julklapp för han har inte köpt någon till mig. Pappa skulle ha fått en julklapp men man kan säga att mina pengar... tog slut. Jag vet inte riktigt vart dom tog vägen, men det vet jag aldrig. Jag borde skriva upp allt som jag köper på en månad. Jag skulle nog bli mörkrädd.

Bästa låten för tillfället: Fortfarande Let Me Sign - Robert Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback