25 december

publicerad den 2008-12-25 kl 20:09:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!
Dagen efter julafton och jag är helt slut! Jag släckte lampan halv fyra imorse. Nu tänkte jag redogöra för vad jag fick i julklapp!

- Laptop (yes!)
- Ljudet av ditt hjärta (tredje boken i Twilight-serien)
- Duntofflor (har gått runt med dom hela dagen)
- Vantar (superfina!)
- The Scripts skiva (älskar!)
- Tröja från H&M
- Armband
- Pengar
- Stickor och garnnystan (?!)

Det var en helt sjukt bra julafton! Mest för att jag fick en laptop som jag har önskat mig ett bra tag. Vi firade som sagt hos Anna & Patrick med familj och det var jättetrevligt. Tjugo i elva på kvällen skulle jag vara i kyrkan så jag blev skjutsad dit. Midnattsmässan var jättemysig, som vanligt. Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har bara suttit med datan min och lagt in all min musik, alla bilder och alla dokument från den gamla datan. Sen var jag & mamma ute och gick ett tag för att få lite frisk luft, men annars har jag inte gjort någonting. Mormor och Peter kom till oss vid fyra tror jag och dom har ätit middag hos oss. Vi åt kalkon! Det var jättegott! Nu ska jag ta och synka min iPod med nya datan. God Jul!

Bästa låten för tillfället: The man who can't be moved - The Script

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback