28 december

publicerad den 2008-12-28 kl 23:39:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Fasiken också!
Jag har precis kollat på en film, Tillsammans är man mindre ensam, och nu sitter jag här och gråter som vanligt. Varför har jag så svårt att hålla tårarna borta så fort det är kärlek inblandat? Det spelar fan ingen roll om det är kärlek mellan barnbarn och mormor, kompisar emellan eller kärlekspar. Nog fan gråter jag ändå. Men man tror ju att han ska lämna henne! Det är så taskigt gjort! Men iaf, om ni inte har sett den filmen så måste ni se den. Den äger. Jag fick låna den av min gudmor idag. Jag måste ha den! Jag kan beställa den från cdon.com imorgon. Jag ska ändå beställa P.S I love you. Då kommer jag också gråta som en jävla krokodil. Nä, nu börjar jag gråta igen. Till Mission Impossible III! Jag är helt jävla otrolig.

Bästa låten för tillfället: Never think - Rob Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback