31 december

publicerad den 2008-12-31 kl 00:39:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Nu har jag suttit vid bloggen och fifflat i flera timmar. Jag försöker få det där jävla ordspråket i ett annat typsnitt men det vill verkligen inte samarbeta med mig. Men annars är jag väldigt nöjd med hur bloggen ser ut nu! Dodds fick sin lilla nedräkning till hennes födelsedag, det är det minsta jag kan göra med tanke på att hon står ut med allt mitt tjat om en viss person.
Idag är det nyårsafton, eftersom att klockan är efter tolv, och jag ska hem till Vicks. Hon har kommit på en rolig men svår klädkod. Man får inte klä sig i svart. Det är typ fysiskt omöjligt för mig. Hela min garderob består i stor del av svarta kläder. Därför måste jag iväg och shoppa lite imorgon! Det var ju synd. Haha, eller inte. Jag älskar att shoppa.
Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag somnade inte fören halv fyra igår natt och jag vill inte upprepa det. Grejen var att jag var helt enkelt inte trött! Det är jag inte nu heller, men det är större chans att jag somnar om jag går och lägger mig än om jag sitter här och nördar mig. Så nu säger jag godnatt!

Bästa låten för tillfället: The Pieces Don't Fit Anymore - James Morrison


Ciao,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback