Dagarna kommer och dagarna går, allting förändras och inget består

publicerad den 2008-02-12 kl 17:39:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Rubriken är början på en refräng i en låttext, om ni undrade. I skolan idag hände inget särskilt, förutom att jag fick +VG på engelskan och jag blev helt knäckt. Man fick värsta matrisen och grejer och jag hade inte ansträngt mig alls! Jag hade bara skrivit lite slarvigt, inget särskilt liksom. Så får typ alla andra MVG utom jag som får +VG. Jag har fått MVG på allt som jag har gjort sedan åttan! Jag blev som sagt helt knäckt. Engelska har alltid varit det ämnet där betyget sitter fast nästan. När man har fått samma betyg på allt man har gjort i 1 ½ år blir man ganska så knäckt när man helt plötsligt får ett lägre betyg. Och Nea gjorde inte saken bättre när hon sa: Då vet du hur jag känner mig. Hon har sagt det förut och jag blev då som nu väldigt sårad av att hon sa det. Jag var ju helt kncäkt av att ha fått sämre betyg än vad jag brukar och så säger hon så. Inte precis rätt läge. Men, men, Maggan sa att hon inte tänker sänka mitt slutbetyg bara för den där uppsatsen. Snart ska jag på kören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback