Ingen rubrik

publicerad den 2008-02-06 kl 16:42:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Idag var en sån där dag som man inte blir berörd av. Ingenting särskilt har hänt idag, dagen gick bara förbi obemärkt. I och för sig hade vi en rolig diskussion på mentorstiden, eller snarare hade Erik och Mia en rolig diskussion som vi andra lyssnade på. Mycket underhållande. Imorgon har vi vårat andra nationella prov, i svenska också. Vi ska skriva uppsats! Vi har 2 timmar och 40 minuter på oss, tror jag. Det är otroligt läskigt. Snart ska jag på sångensemble, vilket är kul. Men jag har liksom inte haft tid att ringa till den här Liselott och säga vilken låt jag vill sjunga. Så jag får inte sjunga solo idag, men jag får väl göra det nästa vecka istället. Nu är jag hos mormor förresten. Jag åkte hit efter skolan. Skönt att vara någon annanstans än hemma. Pappa har varit hemma med Anton idag, han har ögoninflammation. Det är så synd om honom.. Han är helt röd i ögonen och det bara rinner från dem. Nu ska jag plugga lite mer på engelskan och sen glo på TV ett tag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback