Trodde inte att det kunde bli värre

publicerad den 2008-02-07 kl 17:13:20 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (1)

Jag trodde verkligen inte att mitt liv kunde bli värre, att jag kunde må sämre. Nu vet jag att det kan bli värre och jag kan må sämre. När jag kom hem från sången idag, d v s för ca 20 minuter sen sa mamma att jag skulle ta stelkrampsprutan igen. Bara sådär. JAG HATAR SPRUTOR!!! Jag skulle hellre ligga sjuk i två månader än att ta en spruta!! Jag tänker fan vägra! Dessutom skulle jag ta den hos skolsköterskan!!!!! Sist jag tog spruta där glömde hon det jävla vaccinet! Aldrig i livet att jag tar spruta där igen! HELVETE! Och nu?! Det är fan den sämsta timingen någonsin!  

Kommentarer
Postat av: jempa
jag hatarhatarhatar sprutor! jag finns allti här för dig.
2008-02-09 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback