Varför?!

publicerad den 2008-01-27 kl 21:27:09 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (2)

Varför känns allt så meningslöst? Det spelar ingen roll vad jag gör, allt blir fel ändå. Varför kämpa och kämpa när man inte får ut något av det? Det känns som att jag går levande död på den här jorden. Jag tittar men ser inte. Jag går men står stilla. Alla färger flyter ihop till något onämnbart. Det enda som håller mig vaken är musiken som jag fortfarande hör, lugnt och stilla, det är rytmen jag lever i. Är något av det här ens förståbart? Jag pratar och pratar, ändå är det ingen som förstår mig! Jag skriker och skriker, ändå är det ingen som hör..


Kommentarer
Postat av: Doddo
Jag vill lyssna och förstå...
2008-01-31 @ 22:21:42
Postat av: Carro
Jag vet att du vill förstå Dodds, och att du försöker förstå, men ibland känns det som att ingen förstår..
2008-02-01 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback