27 juli

publicerad den 2008-07-27 kl 16:42:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu har det gått sådär länge mellan mina blogginlägg som det gjorde förut. Inte bra. Men jag har faktiskt inte varit hemma så mycket. Första veckan som jag inte bloggade var jag på Öland, där hade de ingen data. Veckan efter det var jag i Spanien, då hade jag inte heller tillgång till någon data. Den här veckan som har gått har jag helt enkelt inte suttit vid datan. Men i alla fall. Jag måste städa min garderob. Den ser helt hemsk ut. Dessutom är det hur mycket käder som helst som jag aldrig använder, det är väl lite onödigt att ha där? Så dte är det som jag ska göra nu. Städa min garderob.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback