Fortfarande 27 juli

publicerad den 2008-07-27 kl 19:00:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hello,
Nu har jag städat min garderob och ätit middag. Det gick faktiskt fort att städa garderoben för jag visste vilka klädesplagg jag inte kunde ha. Därför var det bara att sortera ut dem kläderna och lägga tillbaka dem andra i finare högar än tidigare. Men innan jag väl städade garderoben satt jag i typ en timme och fixade med bloggen. jag höll på med massa olika färger och så, men tillslut blev det det här enkla. Ikväll blir det bara myssa med familjen vilket är ganska skönt. I förrgår var vi och hälsade på mammas barndomskompis och hennes familj på deras landställe ca 1 timme härifrån. Fördelen var att Jenny, min ex-klasskompis, har också landställe där. Det var jättekul att träffa henne! Igår var vi och hälsade på Ann-Britt och Anders, jag tänker inte ens försöka förklara hur vi känner dem, i Skanssundet. De har precis köpt husvagn där, det var jättefint! Vi badade och solade och sen gick vi tillbaka till husvagnen och grillade. Ann-Britts syster Berit var också där. Efter att man har varit borta 2 kvällar i rad är det ganska skönt att bara vara hemma med familjen och äta. Mamma ska precis baka bullar för Simon fyller 14 på tisdag så då måste vi ju ha bullar. Jag kollade precis på smhi.se och det stod att här i Tyresö ska det bli 24 grader imorgon och strålande sol. Då borde man ju kunna gå på stranden en stund i alla fall. På onsdag kanske jag ska på bio med Dodds & Mirre, den ny a Batman filmen The Dark Knight! Yeah! Jag mottager gärna kommentarer om bloggutseendet.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback