Inte bloggat på länge

publicerad den 2008-03-23 kl 14:44:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Herregud, jag vet inte hur länge sen det var jag bloggade. Väldigt länge sen i alla fall. Bara för att uppdatera lite är det påsk nu. Påskdagen för att vara mer exakt och jag kom hem vid ett igår natt. Eller natten till idag. Eller hur man nu säger. Det var midnattsmässa så jag var där och sjöng. Andreas lyckades inte hitta en kåpa som passade den här gången heller, han är helt enkelt för lång. Haha.. Nea & Mirre var helt uppe i varv när jag kom dit, vet inte vad dom hade gjort hela dagen.

Det är så skönt att det är påsklov nu! Jag har inget planerat på hela veckan! Det är både skönt och trist. Något måste man ju göra. Jag får väl snacka med några kompisar och planera nåt. Min lillfingernagel är oändligt lång. Jag måste klippa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback