8 november

publicerad den 2008-11-08 kl 09:11:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (3)

Ojdå,
Jag har visst inte bloggat på några dagar. Jag måste erkänna att jag har glömt bort det. När man inte sitter vid datan så kommer man liksom inte ihåg det. Men i alla fall, jag var i skolan i torsdags och igår men det var väldigt jobbigt. Nu har det blivit betydligt bättre faktiskt. Jag gick hem från bussen igår, själv, när det var mörkt  ute. Det är klart att jag vände mig om var 10:e sekund, men jag klarade det i alla fall. Jag var förresten med Dodds igår efter skolan. Eller jag var kvar jättelänge i skolan och repade med Vicks, Hilda och Ed och sen kom Dodds till skolan min! Hon fick en liten rundtur och se mitt skåp och sånt där roligt. Hon lyssnade också typ 2 gånger när vi repade. Sen åkte vi till Gamla Stan och gick runt lite tills vi hittade fiket som jag gillar så mycket. Där satt vi och åt kladdkaka och drack varm choklad, det var oändligt gott. Sen gick vi därifrån till T-cen och åkte sedan hem. Vi hade det jättemysigt! Vi kom fram till att Hilda och Linnea i min klass har gått i samma skola som Samuel och Arvid i Doddos klass och även min kusin Gabbe! Det är ju typ skitcoolt! Hahah.
Jag vaknade väldigt tidigt idag, för jag somnade i soffan när klockan var typ 22, så jag missade Idolutröstningen! Jag gick in på tv4.se alldeles nyss och såg att det var Lars som hade åkt ut. Det tycker jag var bra,, föräven fast jag gillar Lars som sångare, så ville han ju inte ens vara där och tog inte tävlingen på så stort allvar som alla andra gjorde. Så det var bra tycker jag. Fast jag skulle ju önskat ännu mer att Johan åkte ut någon gång, I can't stand him!

Bästa låten för tillfället: Jag skulle ha svarat Free Fallin - John Mayer eller Innocent - Our Lady Peace om det inte hade varit så att jag har sjungit dom 40 gånger det senaste dygnet.

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: alexandra
nej alice skulle åkt ut !!! :o
2008-11-09 @ 00:28:40
URL: http://favoriiiiten.blogg.se/
Postat av: Carro
men alice är ju skitbra :S har du inget musiköra för fem öre?
2008-11-14 @ 22:19:01
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: alexandra
alla har olika smaker ^^ å min smak e fett unik xD
2008-11-18 @ 18:52:46
URL: http://favoriiiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback