21 oktober

publicerad den 2008-10-21 kl 21:29:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Idag är det tisdag, om du inte visste det. Jag har haft prova-på-ensemble, samhällskunskap, ljudteknik, klassråd och matteprov. Jag tror det gick ganska bra på matteprovet, jag hoppas det i alla fall. Fast jag tror alltid att det går bra på matteproven, vilket det aldrig gör. På prova-på-ensemble höll vi bara på att klappa rytmer och sånt, vilket jag suger på. På riktigt. Jag får inte ihop två olika rytmer i min egen kropp. Fötterna ska göra en rytm och händerna en annan. Det blir bara helt fucked up. Men i alla fall, jag trodde att jag skulle passa Anton idag så jag skyndade mig hem efter matteprovet, men det visade sig att det var mormor som skulle hämta honom idag. Vid halv sju skjutsade pappa mig till köre, Mirre skulle på teater med klassen och jag vill inte gärna gå ensam i den stora mörka skogen som man måste gå igenom om man ska gå till kören. Nu ska jag gå och dricka te.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback