24 oktober

publicerad den 2008-10-24 kl 12:27:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Guud så skönt det var att kunna sova hur länge man ville idag! Tänkte först ta mig till Strandskolan och hälsa på men kom sedan på att de har Elevensval-vecka så det kommer nog inte vara så många där. Anna ringde för ett tag sen och frågade om jag ville jobba en dag på hennes jobb nästa vecka! Vilket jag såklart vill! Alla extrapengar är välkomna med tanke på min ekonomi. Det kommer bli några timmar i alla fall. Vi bestämde onsdag för jag vet inte vilken dag jag ska repa med Nella och Malin inför dopet den 15 november. Jag har faktiskt försökt fixa till min blogg under 1 dygn nu eller så men det funkar inte! Nån som kan hjlpa mig? Jag håller på med bakgrundsbilder, färger m.m. och när jag trycker på förhandsgranska blir det som jag vill ha det. Sen när jag öppnar en ny flik och klickar in på carroand3rsson.blogg.se utan att ha loggat in innan så är det helrosa igen! Jag vet inte vad jag ska göra! Men i alla fall, nu ska jag hoppa in i duschen, vi ska tydligen till Anna sen. Jim & Elin är så söta så jag har inget emot det!
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback