25 oktober

publicerad den 2008-10-25 kl 18:55:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan,
Nu sitter jag med min lillebror i knät, vi har precis ätit middag. Tiden går verkligen jättelångsamt. Jag har en konstig känsla just nu. Jag vet inte riktigt vad det är för en känsla, men den är obehaglig i alla fall. Måste försöka strunta i den där känslan. Jag borde nog göra något annat nu. Jag vet verkligen inte vad för det finns typ inget att göra. Det tycks finnas mycket mer att göra när mamma och pappa är hemma än när dom inte är det. Skumt.
Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: alexandra
va fiin din blogg blev! riktigt lyckad :)
2008-10-25 @ 22:25:39
URL: http://favoriiiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback