26 oktober

publicerad den 2008-10-26 kl 14:39:50 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Hello,
Nu är mamma och pappa hemma igen. Skönt att inte ha allt ansvar över Anton längre. När Anton sov middag satt jag, mamma, pappa och Simon och bestämde typ hushållssysslor. Man blir deprimerad bara man pratar om det. Jag ska städa båda toaletterna en gång i veckan, vika tvätt en gång i veckan och laga mat en gång i veckan. Plus städa mitt eget rum, men det tror jag att alla ungdomar får göra faktiskt. För tillfället är jag också deprimerad för att det tycks vara så att jättemånga åker utomlands nu! Det är skittrist att sitta kvar hemma i mörka och gråa Tyresö när andra flyger iväg till varmare länder. Om inte varmare så åtminstone trevligare.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback