29 oktober

publicerad den 2008-10-29 kl 18:31:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu är jag hemma efter en hel dags arbete med att sortera och arkivera papper. Inte så jättekul, men helt okej. Jag sitter där med min iPod, en kopp kaffe och en mandarin. Tiden gick faktiskt fort. Jag ska tillbaka dit imorgon för jag blev inte färdig. Mamma fyller år imorgon! Jag och pappa var i centrum och köpte en present till henne, tänker inte skriva vad om mamma mot all förmodan skulle råka läsa det här. Jag själv har funderat sen i augusti på vad jag ska ge henne men har fortfarande inte kommit på något bra.
Efter jobbet imorgon ska jag träffa Alex i Sickla köpkvarter! Det var jättelänge sen vi träffades sist så det ska bli jättekul. Vi ska typ fika, gå runt och kolla i affärer och så.

Bästa låten för tillfället: Details in the fabric - Jason Mraz

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback