30 oktober

publicerad den 2008-10-30 kl 20:11:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!
Vill börja med att säga grattis till min mamma som fyller år idag! Jag är inte säker på att hon vill att jag ska skriva hur mycket hon fyller, så jag hoppar över det. Idag jobbade jag från 08:30 till 15:20. Jag tog bara lunch 20 min så jag jobbade alltså 6½ timme. Igår jobbade jag 5 timmar och 15 min så jag har sammanlagt jobbat 11 timmar och 45 min. Jag får 65 kr i timmen så det blir... 764 kr. Jag fick jobba imorgon också om jag ville, men jag är så himla trött nu, i både huvud, axlar och rygg, så jag känner att jag inte riktigt orkar ta 1 dag till från mitt höstlov. Nu ska jag fira mamma lite mer! Jag älskar min mamma <3

Bästa låten för tillfället: Details in the fabric - Jason Mraz feat. James Morrison

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback