1 september

publicerad den 2008-09-01 kl 20:38:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Fy fasen vilken dag. Började med svenska som var urtråkigt, fortsatte med engelska som faktiskt var kul, vidare med samhällskunskap som var sådär. Efter det var det lunch och jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på rasten. Sen var det dags för GeMu (gehörs- och musiklära) som är enormt tråkigt enligt mig, efter det var det estetisk verksamhet som var grymt roligt och sist men inte misnt italienska. Det var katastrofalt hemskt! Jag var den enda ettan i hela gruppen, det var bara jag och en till som var från STEG, resten var från typ EU IT Gymnasiet eller nåt. Det var riktigt hemskt faktiskt. Jag vill aldrig mer gå tillbaka. Förmodligen är jag tvungen till det för jag tror inte att man får byta. Jag kan inte ens tänka mig ett år med det där! Dessutom slutade jag 17:00! Det är ju helt befängt (som David sa om korsförtecken vid klaven på GeMu:n)! Nu ska jag ta och duscha. Nej, jag kom på att jag har en matteläxa att göra innan det. Fan.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback