14 september

publicerad den 2008-09-14 kl 08:37:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon! 
Nu är jag uppe tidigt på en söndag. Jag måste snart äta frukost och klä på mig. För tillfället sitter jag framför datan i mjukisar och pyjamaströja. Snart ska man till kyrkan och sjunga. Hur töntigt låter inte det? Men efter det ska jag in till stan med pappa och lillebror min och möta farfar och farbror Andreas, för vi ska på Bajenmatch! Yeah! Jag hejar egentligen inte på Bajen, men jag har aldrig varit på en fotbollsmatch, (förutom när Simon spelar men det är inte riktigt på samma nivå), så det ska bli jättekul! Snart fyller Mirre år, på tisdag närmare bestämt. Hoppas att hon på något mirakulöst sätt bestämmer sig för att fira sig efter den 30 september, innan dess har jag inga pengar att köpa present med, fattig som jag är. Alla studenter är nog fattiga. Det är därför man får CSN-kortet! Men jag har inte fått någon användning av det än så länge. Nu måste jag sätta lite fart här. Vi hörs senare! 
Ciao, 
Carro

Kommentarer
Postat av: alexandra
låter som bra dagar carro, men stressa inte upp dig så mkt tänk på å ta de lugnt ngn ggn då å då också ;) saknar dig vännen !
2008-09-14 @ 20:41:48
URL: http://favoriiiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback