4 september

publicerad den 2008-09-04 kl 19:58:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Idag var en helt okej dag. Först hade jag sångensemble vilket är superkul, tycker jag! Sen hade jag Naturkunskap A vilket inte är lika roligt, men efter det hade jag individuell sång. Det var faktiskt roligare än förra veckan! Jag fick What a feeling i läxa! Sen hade jag låååång håltimme från 11:25 till 14:05 då jag hade Samhällskunskap A. Det var riktigt tråkigt idag. Våran vanliga lärare var inte där så vi hade någon annan skum person. Efter skolan åkte jag direkt hem, med tanke på att jag fortfarande har 2,69 kr på mitt konto, så det är ingen mening att försöka råna mig eller nåt. Imorgon har jag italienska igen, jag vill inte. Jag har inte vågat gå till studierektorn och säga att jag vill byta, så nu är jag tvungen att gå imorgon igen. Det jag är rädd för är att dom kanske inte börjar samma tid, för i måndags var det ju olika tider. Jag hoppas nästan att det är olika tider för så har jag en anledning till att byta. Snart börjar Idol! Yeah!
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback