Bloggar i solen

publicerad den 2009-04-25 kl 12:57:29 i kategorin Önskelista l Kommentera (0)

Nu sitter jag på min altan i en av våra stolar som man kan fälla ner till nästan liggläge. Jag ska lätt ligga här ett tag. Jag måste också hjälpa mamma att vattna i växthuset, hon orkar inte bära vattenkannan. Hon ska ju egentligen inte anstränga sig alls, så jag får ta och hjälpa henne med det.

Det är så sjukt varmt nu så man tror nästan inte att det är sant. Jag blir så glad när det är sol! Det är otroligt hur mycket väder kan göra. Det gör dessutom att jag blir hemskt shoppingsugen och längtar tills jag får pengar på tisdag. Jag har jättemycket som står på önskelistan för tillfället. Nedan är några saker som jag har spanat in! Gå inte och köp samma saker nu, för då slår jag er!


Tag tre, betala för 2! På Skopunkten!


TWILIGHT! Släpps på onsdag! *LYCKA*


Parfymen Ralph Rocks by Ralph Lauren har jag velat ha sedan förra sommaren... Men nu ska jag äntligen köpa den!

Där fick ni en liten inblick på saker som jag suktar efter just nu. Nu ska jag bara lyssna på musik ta ta det lugnt.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback